Miele S 5711 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele S 5711 blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

walkgirl 24-11-2010
Geschreven voor: Miele S 5711 blauw

Mooie en fijne stofzuiger, waarschijnlijk het topmodel van Miele

Erg makkelijk met de afstandsbediening op de handgreep,
en ook deze vorm handgreep erg comfortabel, je hangt hem zo over een deurklink of tafel heen als je hem even uit handen moet leggen als de stofzuiger zelf even niet in de buurt is!, als de stofzuiger wel in de buurt is dan prik je hem zo achter in de houder en de ztofsuiger stopt met zuigen

De zuigkracht is imens groot!!, de bijgeleverde zuigmand is ook wel okee, maar ik gebruik m meestal met de parketborstel en borsteltje

Het is wel een redelijk zware stofzuiger, maar ik denk dat kwalitijt wel zijn gewicht heeft

Er zitten 3 hulpstukjes bij, een borstel, een kierenzuiger en een matraszuigmond

Oh ja, je kunt deze zuiger helemaal regelen met de afstandsbediening in de handgreep, maar je moet de zuiger wel eerst aan de knop op de zuiger zelf inschakelen, dan zit er een soort pauze toets op de handgreep waar je dan de moter mee aanzet, en dan kun ke met de + en - toets de snelheid/zuigkracht regelen

meestal is stand 3 voldoende voor al het zuigwerk, en als er een hardnekkig steentje of kattenkorreltje ligt dan zet je hem even in de hoogste stand en dan is dat steentje of kattankorreltje ook verleden tijd!

:-)